A Dublín

Benvolguts centpeuaires!

Ahir dijous ens vam despertar a les cases de les famílies, i després d’esmorzar ens van portar a la Pro-Cathedral. Quan hi vam ser tots vam marxar per visitar l’empresa Grífols, que va esponsoritzar una part del viatge. Aquesta empresa es dedica a treure proteïnes del plasma que obté de molts donants, i d’això en fan medicaments. Ens van passar un vídeo explicant què era l’empresa, i amb unes ulleres de realitat virtual vam acabar d’entendre el que feien. Després vam visitar els espais més importants, i vam entrar en una cambra frigorífica que estava a -35º C. Quin fred! Seguidament ens vam despedir, i per acabar els vam cantar una cançó. Van estar molt agraïts i molt contents.

Ens acompanyava durant el viatge el Marc, un amic de l’ambaixador que ens anava explicant el que vèiem per la finestra. Després vam anar a comprar els records, i vam anar a dinar a la plaça de davant el Trinity College. Feia molt bon temps, i ens van dir que era el primer dia que feia calor després de l’hivern.

Vam entrar a l’exposició i vam poder veure el llibre més famós d’Irlanda, el Llibre de Kells. El van escriure uns monjos al s. IX. Després vam entrar a la sala gran, i vam poder veure l’arpa del rei que és la més antiga de tot el país. Vam estar contents perquè semblava que estiguéssim en una novel·la Harry Potter.

Vam agafar el bus i vam anar cap a fer l’assaig pel concert de la tarda. Ens va agradar saber que vindria el President de la República. Se’ns va fer estrany perquè vam anar a sopar a les 5, però allà és normal. Seguidament vam anar a fer la prova de so amb el Cor Palestrina, i ens va agradar perquè vam veure que hi ha més cors que canten com nosaltres, i no som els únics.

Ens vam canviar i vam fer la concentració per preparar el concert. El President estava assegut a la primera fila, assegut en unes cadires especials, acompanyat de l’ambaixador, de la seva esposa, i d’un militar. El concert va anar molt bé i al final vam cantar dues peces juntament amb el cor Palestrina.

Ens ho vam passar molt bé!

Roger A

Leiva-Ricart ha dit…
Hola nois!!!
Ahir vau fer un gran concert a Dublin. Vam gaudir molt seguint-lo desde la distancia.
Moltes felicitats a tots.
Bon viatge de tornada.
D'Assís ha dit…
Segur que vau emocionar molta gent amb els vostres cants. Moltes gràcies per la crònica, Roger! I que tingueu una bona tornada al nostre país.
Unknown ha dit…
Moltes gràcies i felicitats per aquestes fantàstiques cròniques que ens han fet sentir tan a prop vostre al llarg de tota la setmana.
Segur que només són una mostra del munt d'experiències que heu viscut i esperem que estigueu tant ansiosos d'explicar-nos-les, com nosaltres de sentir-les.
Ferré Bella
Txell Solef ha dit…
Un concert magnífic el que vàreu fer ahir. Que tingueu una molt bona tornada a casa. Ens veiem en unes hores.
Nuria (Fenix) ha dit…

Hola nanos !!
Gracies a tots els cronistes que, amb les vostres paraules escrites,ens heu fet compartir aquest primer viatge de l'escolania a Irlanda.

Una estada que per el que sembla ,us han tractat mes que be i que vosaltres també els heu emocionat amb les vostres veus.
Enhorabona nanos i bon viatge de retorn cap a casa.
Una abraçada i em reitero a donar-vos les gracies per tot TOT i
a tots, TOTS
Joan Capdevila ha dit…
Hello boys!
Nice to hear from you. Moltes gràcies per les vostres cròniques. Una altra vegada heu aconseguit fer història; un altre granet de sorra en la difusió de les vostres veus arreu del món. Desijto que el viatge de tornada us vagi molt bé; us rebrem amb els braços ben oberts.